تلفن های تماس:

02122140527
02144838470
09101582725
09198773575

۲۰% تخفیف، ویژه اولین تماس

اتوبار و باربری در سعادت آباد

باربری سعادت آباد با بیش از ۱۰ سال فعالیت در این منطقه از تهران جزور نام آشنا ترین شرکت باربری در این محدوده به حساب می رود و از طرفی این شرکت مشتریان ثابت زیادی در این منطقه به دست آورده است. ارائه انواع خدمات حمل بار سنگین و اثاثیه منزل، انواع خدمات اسباب کشی از جمله بسته بندی اثاثیه و باربری سعادت آباد توسط باربری پرشین بار. تضمین سلامت کامل اسباب و اثاثیه شما، بسته بندی حرفه ی با کارتن های چند لایه و ضربه گیر های مخصوص اقلام شکستنی، بدون کوچکترین آسیب به اثاثیه شما.

اگر شما جزو افرادی هستید که در محدوده سعادت آباد استان تهران ساکن هستید و می خواهید اسباب کشی از جمله منزل، اداره ، شرکت ، جهیزیه ، کالا و… را انجام دهید، باربری پرشین بار با تجربه ای که در طول سال ها کسب کرده است اثاث کشی شما را به نحو احسنت انجام خواهد داد.

خدمات باربری در سعادت آباد

خودرو های شرکت باربری پرشین بار برای انواع باربری ها و طبق نیاز شما برای اسباب کشی استفاده می شوند. اسباب کشی با خودرو های مسقف و موکت بندی شده از جمله ویژه گی ها شرکت ما می باشند. پرشین بار برای جلب رضایت شما مشتریان عزیز خدمات ارزنده ای به شما در کنار اسباب کشی ارائه می دهد که می توان به بسته بندی اثاثیه منزل و ارائه بار نامه رایگان برای راحت کردن خیال شما ارائه می شوند.

باربری سعادت آباد به مشتریان خود خدمات ویژه ای ارائه می دهد. شما مشتریان عزیز از همان مرحله اول که با این شرکت تماس می گیرید از خدمات شرکت به صورت کامل برخوردار می شوید. در مرحله اول وقتی شما با شماره تلفن مربوطه با اتوبار سعادت آباد تماس حاصل می فرمایید یک تیم مشاوره دهنده در اختیار شما عزیزان قرار می گیرد که برای شما یک مشاوره در مورد اسباب کشی و چگونگی راحت تر کردن این کار به شما ارائه می شود.

افرادی که  در تیم مشاوره حضور دارند کاملا خوش اخلاق بوده و از تمام اطلاعات باربری آگاهی دارند یعنی هیچ سوال شما را بدون پاسخ نمی گذرند. این افراد همچنین در پایان مشاوره قیمت باربری شما را به شما عزیزان طبق خدماتی که می خواهید ارائه می دهد و در صورت توافق شما یک روز برای اسباب کشی مشخص می شود

از جمله حمل و نقل های که شرکت باربری سعادت آباد انجام می دهد می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • حمل اثاثیه منزل
  • اسباب کشی دفتر کار
  • جابجایی وسایل سنگین
  • حمل جهیزیه عروس با خدمات و قیمت استثنایی
  • بسته بندی وسایل قبل از اثاث کشی

حمل بار و اثاثیه منزل در سعادت آباد

حمل اثاثیه منزل در محدوده سعادت آباد به دلیل وجود این منطقه در شمال تهران کار دشوار و پردردسر می باشد. ولی نگران نباشید شرکت ما راننده های را در اخیتار گرفته است که به تمام محله های منطقه وارد بود و اسباب کشی شما را به بهترین نحو انجام می دهند و شما یک اسباب کشی بی دردسر را تجربه خواهید کرد.

حال اگر شما در همین روز ها می خواهید اسباب کشی کنید شرکت ما به صورت ۲۴ ساعته و هفت روز هفته بدون تعطیلی در خدمت است تا یک اثاث کشی بی دردسر را برای شما عزیزان به ارمقان بیاورد.

شماره تلفن های ما که به صورت شبانه روزی و هفت روز هفته در خدمت شما می باشند به شرح زیر می باشد

02122140527
02144838470
09101582725
09198773575

غرب تهران

امکان ارسال نظر وجود ندارد!

Call Now Button